• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Bureaus
    • Huisselectie
    • Orange
    • Swan
    • Flex werkplek slinger
    • Zit/Sta werkplek Slinger/Elektro
    • Bench werkplek Slinger/Elektro
  • Thuis werken
  • Bureaustoelen
    • Bureaustoelen budget
    • Bureaustoel ergonomisch
    • Directie/manager fauteuils
    • 24 uurs stoelen
    • Werkstoelen
    • Medische stoelen
  • Ladenblokken
    • Rolblokken
    • Standcontainers
  • Opbergen
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladenkasten
    • Rekken
    • Vitrines
    • Garderobekasten
    • Overige kasten
  • Vergaderen
    • Vergaderstoelen
    • Vergadertafels
    • Verrijdbare klaptafels
  • Directiemeubilair
    • Model Chris
    • Model Dave
    • Model T45
  • Receptie
    • Stoelen & Banken
    • Salontafels
    • Ontvangstbalie
    • Kapstokken
  • Ontvangstbalie
  • Kantine
    • Kunststof kantinestoelen
    • Houten kantinestoelen
    • Krukken
    • Kantinetafels
    • Verrijdbare klaptafels
    • Kapstokken
  • Scheidingswanden
  • Elektra
  • Accessoires
    • Circulair afval scheiden
    • Afval/paraplu bakken
    • Akoestiek
    • CPU houders
    • Flipover
    • Kabelmanagement
    • Ergonomie
    • Kapstokken
    • Lezenaar
    • Privacy wanden
    • Plexiglas schermen
    • TFT schermhouder
    • Viltborden
    • Vloermatten
    • Whiteborden
  • Brandkasten
  • Outlet
Kantoormeubelen Zuid – Sittard

0

Geen producten in de winkelwagen.

  • Home
  • Assortiment
  • Bladkleuren
  • Nieuws
  • Info aanvragen
  • Over ons
  • Contact
Grid view List view
  • Bureaustoelen Budget

    Bureaustoelen Budget (14)

  • Bureaustoel Ergonomisch

    Bureaustoel Ergonomisch (24)

  • Directie/manager fauteuils

    Directie/manager fauteuils (14)

  • 24 uurs Stoelen

    24 uurs Stoelen (5)

  • Werkstoelen

    Werkstoelen (9)

  • Medische stoelen

    Medische stoelen (12)

Bureaustoelen

Een goede bureaustoel is belangrijk. Kantoormeubelen Zuid heeft een zeer uitgebreide collectie bureaustoelen. Of het nu gaat om een ergonomische bureaustoel of een budget bureaustoel, vaak zijn deze uit voorraad leverbaar en kunnen binnen 5 à 10 werkdagen bij u op kantoor staan. Elke bureaustoel wordt geleverd met een En 1335 of NPR norm en hebben in veel gevallen maar liefst 5 tot 10 jaar garantie.

Bureaustoel kopen

Onze bureaustoelen worden gemonteerd afgeleverd en zijn verpakt in een plastic hoes. Wij leveren op iedere locatie in Nederland, uitgezonderd de Waddeneilanden.
Als u nog twijfelt over de keuze van uw bureaustoel, kunnen wij eventueel proefmodellen leveren zodat uw medewerkers de stoelen eerst uit kunnen proberen. Deze service bieden wij aan klanten die grotere aantallen wensen te bestellen. Uiteraard kunnen wij bij grotere aantallen bureaustoelen een passende offerte aanbieden met een zeer scherpe en aantrekkelijke prijs.
In onze showroom in Sittard staan tussen de 25 en 30 modellen in vele uitvoeringen en kleuren uitgestald. Kom gerust langs en laat u adviseren, zie hoe makkelijk de stoelen in te stellen zijn aan het zitgemak van collega's en klanten. Zo kunt u voordat u een bureaustoel gaat kopen, uitproberen waar u een groot gedeelte van de dag op gaat doorbrengen.

Directiefauteuils

Voor de directeurs, maar ook in vergaderruimtes waar u vaak urenlang op dezelfde stoel zit is een directiefauteuil van toepassing. Dan is het namelijk belangrijk dat er een comfortabele bureaustoel of fauteuil is waar u een gezonde zithouding in heeft.
Op het gebied van directiefauteuils hebben we bij Kantoormeubelen Zuid een ruime keuze. Van eenvoudige stoelen tot zeer exclusieve modellen. De materialen variëren van stof tot kunstleder en echt leder. Voor elk bedrijf en elke stijl kantoorinrichting hebben we de juiste directiestoel.

Werkstoelen

Niet iedereen werkt op een traditionele bureaustoel. Soms vragen de werkzaamheden of de ruimte om een andere zitoplossing. Bij Kantoormeubelen Zuid hebben we een aanzienlijk aantal krukken en andere werkstoelen in ons assortiment. Zo hebben we eenvoudige krukjes in verschillende kleuren en materialen die eventueel ook in een kantine, school of cursusruimte kunnen staan. Maar ook voor de inrichting van bijvoorbeeld uw werkplaats of kapperszaak hebben we verrijdbare zadelkrukken die flexibel inzetbaar zijn.

Desk-bike

We zijn ons inmiddels wel bewust over hoe belangrijk onze gezondheid is. Beweging hoort hierbij, daarom verkopen wij nu ook Desk-Bikes. Hierdoor kunnen medewerkers in beweging blijven ondanks de lange werkdagen. Daarnaast is het bewezen dat beweging psychische klachten verminderd.  Raadpleeg ons assortiment voor de verschillende modellen te bekijken.

Primary Sidebar

Assortiment

  • Bureaus
    • Huisselectie
    • Orange
    • Swan
    • Flex werkplek slinger
    • Zit/Sta werkplek Slinger/Elektro
    • Bench werkplek Slinger/Elektro
  • Thuis werken
  • Bureaustoelen
    • Bureaustoelen budget
    • Bureaustoel ergonomisch
    • Directie/manager fauteuils
    • 24 uurs stoelen
    • Werkstoelen
    • Medische stoelen
  • Ladenblokken
    • Rolblokken
    • Standcontainers
  • Opbergen
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladenkasten
    • Rekken
    • Vitrines
    • Garderobekasten
    • Overige kasten
  • Vergaderen
    • Vergaderstoelen
    • Vergadertafels
    • Verrijdbare klaptafels
  • Directiemeubilair
    • Model Chris
    • Model Dave
    • Model T45
  • Receptie
    • Stoelen & Banken
    • Salontafels
    • Ontvangstbalie
    • Kapstokken
  • Ontvangstbalie
  • Kantine
    • Kunststof kantinestoelen
    • Houten kantinestoelen
    • Krukken
    • Kantinetafels
    • Verrijdbare klaptafels
    • Kapstokken
  • Scheidingswanden
  • Elektra
  • Accessoires
    • Circulair afval scheiden
    • Afval/paraplu bakken
    • Akoestiek
    • CPU houders
    • Flipover
    • Kabelmanagement
    • Ergonomie
    • Kapstokken
    • Lezenaar
    • Privacy wanden
    • Plexiglas schermen
    • TFT schermhouder
    • Viltborden
    • Vloermatten
    • Whiteborden
  • Brandkasten
  • Outlet

Footer

 

Kijk op onze contact pagina voor de adres gegevens, showroom is alleen op afspraak geopend !

Telefoon: (046) 45 14 867
E-mail: info@kantoormeubelen-zuid.nl

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
 

Copyright © 2023 · Kantoormeubelen-Zuid · Realisatie: Van der Aa media · Alle prijzen excl. BTW · Gratis levering vanaf €250,00 excl. BTW

Deze site maakt gebruik van cookies om u de beste ervaring te bieden. Uiteraard respecteren we uw privacy.
Lees hier onze volledige Privacy- en cookieverklaring