• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Bureaus
    • Huisselectie
    • Orange
    • Swan
    • Flex werkplek slinger
    • Zit/Sta werkplek Slinger/Elektro
    • Bench werkplek Slinger/Elektro
  • Thuis werken
  • Bureaustoelen
    • Bureaustoelen budget
    • Bureaustoel ergonomisch
    • Directie/manager fauteuils
    • 24 uurs stoelen
    • Werkstoelen
    • Medische stoelen
  • Ladenblokken
    • Rolblokken
    • Standcontainers
  • Opbergen
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladenkasten
    • Rekken
    • Vitrines
    • Garderobekasten
    • Overige kasten
  • Vergaderen
    • Vergaderstoelen
    • Vergadertafels
    • Verrijdbare klaptafels
  • Directiemeubilair
    • Model Chris
    • Model Dave
    • Model T45
  • Receptie
    • Stoelen & Banken
    • Salontafels
    • Ontvangstbalie
    • Kapstokken
  • Ontvangstbalie
  • Kantine
    • Kunststof kantinestoelen
    • Houten kantinestoelen
    • Krukken
    • Kantinetafels
    • Verrijdbare klaptafels
    • Kapstokken
  • Scheidingswanden
  • Elektra
  • Accessoires
    • Circulair afval scheiden
    • Afval/paraplu bakken
    • Akoestiek
    • CPU houders
    • Flipover
    • Kabelmanagement
    • Ergonomie
    • Kapstokken
    • Lezenaar
    • Privacy wanden
    • Plexiglas schermen
    • TFT schermhouder
    • Viltborden
    • Vloermatten
    • Whiteborden
  • Brandkasten
  • Outlet
Kantoormeubelen Zuid – Sittard

0

Geen producten in de winkelwagen.

  • Home
  • Assortiment
  • Bladkleuren
  • Nieuws
  • Info aanvragen
  • Over ons
  • Contact
- Kantoormeubelen Amsterdam

Kantoormeubelen Amsterdam

Bent u gevestigd in Amsterdam of omgeving en bent u op zoek naar kantoormeubelen of een ingerichte (thuis)werkplek? Dan bent u bij Kantoormeubelen Zuid op het juiste adres. Anders dan onze naam doet vermoeden, doen wij niet alleen zaken in het zuiden van het land.

Naar ons assortiment

 

 

Kantoormeubelen Amsterdam

 

Wij leveren kantoormeubelen van Amsterdam tot Maastricht en van Zeeland tot Groningen. Kortom, wij leveren onze producten door heel Nederland.
Bij bestellingen boven de €250 ex. BTW leveren en monteren wij gratis !

SERVICE

Kantoormeubelen Zuid heeft service hoog in het vaandel staan en u kunt bij ons rekenen op een eerlijk en gedegen advies, snelle levering en een optimale service. Wij hechten veel waarde aan deze zaken en ze vormen de basis van ons bedrijf.

Wij hebben onze showroom in Sittard (Limburg) dus u kunt moeilijk uw nieuwe bureaustoel in Amsterdam aanschouwen voordat u deze besteld. Hiervoor bieden wij een proefservice. Bij bestelling van grotere aantallen is het mogelijk om wél uw nieuwe bureaustoel in Amsterdam uit te proberen. Wij leveren een aantal stoelen op proef en uw werknemers kunnen deze een tijdje testen.

ASSORTIMENT Kantoormeubelen Amsterdam

Via deze website kunt u alle leverbare producten bekijken. We richten complete kantoren in en maar het is uiteraard ook mogelijk om slechts enkele werkplekken te vervangen of aan te schaffen. Wij hebben bureaus en bureaustoelen, vergadertafels, directiemeubilair, alle denkbare soorten kasten en alle bijbehorende accessoires die elk kantoor tot een compleet ingericht kantoor maken. Uiteraard zorgen we ervoor dat de uitstraling van uw nieuwe kantoormeubilair naadloos aansluit bij de uitstraling van uw bedrijf.

Kantoormeubelen Zuid staat garant voor de kwaliteit van alle vermelde producten. Wij doen zaken met verschillende merken en leveranciers. Van al deze leveranciers hebben wij complete catalogi in huis die u bij ons kunt aanvragen.

Neem gerust contact met ons op voor een passende offerte. Vanzelfsprekend maken wij deze prijsopgave geheel vrijblijvend. Wij zien uw aanvraag met belangstelling tegemoet.

 

Primary Sidebar

Assortiment

  • Bureaus
    • Huisselectie
    • Orange
    • Swan
    • Flex werkplek slinger
    • Zit/Sta werkplek Slinger/Elektro
    • Bench werkplek Slinger/Elektro
  • Thuis werken
  • Bureaustoelen
    • Bureaustoelen budget
    • Bureaustoel ergonomisch
    • Directie/manager fauteuils
    • 24 uurs stoelen
    • Werkstoelen
    • Medische stoelen
  • Ladenblokken
    • Rolblokken
    • Standcontainers
  • Opbergen
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladenkasten
    • Rekken
    • Vitrines
    • Garderobekasten
    • Overige kasten
  • Vergaderen
    • Vergaderstoelen
    • Vergadertafels
    • Verrijdbare klaptafels
  • Directiemeubilair
    • Model Chris
    • Model Dave
    • Model T45
  • Receptie
    • Stoelen & Banken
    • Salontafels
    • Ontvangstbalie
    • Kapstokken
  • Ontvangstbalie
  • Kantine
    • Kunststof kantinestoelen
    • Houten kantinestoelen
    • Krukken
    • Kantinetafels
    • Verrijdbare klaptafels
    • Kapstokken
  • Scheidingswanden
  • Elektra
  • Accessoires
    • Circulair afval scheiden
    • Afval/paraplu bakken
    • Akoestiek
    • CPU houders
    • Flipover
    • Kabelmanagement
    • Ergonomie
    • Kapstokken
    • Lezenaar
    • Privacy wanden
    • Plexiglas schermen
    • TFT schermhouder
    • Viltborden
    • Vloermatten
    • Whiteborden
  • Brandkasten
  • Outlet

Footer

 

Kijk op onze contact pagina voor de adres gegevens, showroom is alleen op afspraak geopend !

Telefoon: (046) 45 14 867
E-mail: info@kantoormeubelen-zuid.nl

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
 

Copyright © 2023 · Kantoormeubelen-Zuid · Realisatie: Van der Aa media · Alle prijzen excl. BTW · Gratis levering vanaf €250,00 excl. BTW

Deze site maakt gebruik van cookies om u de beste ervaring te bieden. Uiteraard respecteren we uw privacy.
Lees hier onze volledige Privacy- en cookieverklaring